EINES

Herramientas

EINES

Amb la finalitat de prendre les decisions apropiades, quant a la selecció de mitjans, períodes i freqüències, Roldós utilitza totes les eines precises pel correcte anàlisi extern de l’anunciant (competència i target). Aquests recursos ens permeten millorar la nostra capacitat de negociació i compra d'espais amb els mitjans i oferir les millors solucions per beneficiar a cada client.

INFOADEX: Ofrereix dades sobre la inversió de la compètencia, els mitjans en els que la realitza i amb quina pressió.
TOM MICRO: Eina que ens ajuda a decidir quina pressió hem d'aplicar a cada mitjà per a rendabilitzar la inversió.
EGM: Aquest estudi ens ofereix dades sobre audiències multimèdia, consum de mitjans i hàbits de consum d'aquests mitjans.
GEOMEX: Eina que proporciona informació sobre mitjans d'exterior i que ens aporta dades de GRP’s, OTS’s, etc.. sobre els circuits nacionals.
AIMC: Facilita informació sobre les marques.
KANTAR MEDIA: Proporciona informació sobre mitjans y medició d'audiències de televisió, el que ens permet definir la cadena, el programa o la franja horària més apropiada per a cada cas.

AL BLOG

Adaptarse al cambio antes de ser cambiado

Cambios, cambios y más cambios y, con ello, adaptaciones. Así es la realidad de hoy y será la realidad...

Datos radio segunda oleada EGM

Como sabemos, hacer campaña publicitaria en radio nos permite una sencilla segmentación, rápida cobertura...

La publicidad en los años setenta

El post de esta semana nos remite a un texto publicado en La Vanguardia en la década de los...

twitter ÚLTIMS TWEETS

 
@agenciaroldos La empresa, más polifacética. El público, más exigente. ¿Cuáles son los cambios en la comunicación empresarial?… t.co/OC7tgDhYx0

20/09/2017
@agenciaroldos Analizamos los datos radio de la 2a oleada EGM. ¿Qué emisoras y programas son los más escuchados? En nuestro blog:… t.co/lXrWXZdhVu

14/09/2017
@agenciaroldos Publicidad en los años 70, ¿Qué licencias publicitarias mantenemos en la Publicidad 2017? Lo analizamos en el blog:… t.co/01QcKMyhBI

06/09/2017