EINES

Herramientas

EINES

Amb la finalitat de prendre les decisions apropiades, quant a la selecció de mitjans, períodes i freqüències, Roldós utilitza totes les eines precises pel correcte anàlisi extern de l’anunciant (competència i target). Aquests recursos ens permeten millorar la nostra capacitat de negociació i compra d'espais amb els mitjans i oferir les millors solucions per beneficiar a cada client.

INFOADEX: Ofrereix dades sobre la inversió de la compètencia, els mitjans en els que la realitza i amb quina pressió.
TOM MICRO: Eina que ens ajuda a decidir quina pressió hem d'aplicar a cada mitjà per a rendabilitzar la inversió.
EGM: Aquest estudi ens ofereix dades sobre audiències multimèdia, consum de mitjans i hàbits de consum d'aquests mitjans.
GEOMEX: Eina que proporciona informació sobre mitjans d'exterior i que ens aporta dades de GRP’s, OTS’s, etc.. sobre els circuits nacionals.
AIMC: Facilita informació sobre les marques.
KANTAR MEDIA: Proporciona informació sobre mitjans y medició d'audiències de televisió, el que ens permet definir la cadena, el programa o la franja horària més apropiada per a cada cas.

AL BLOG

La publicidad tradicional sigue impactando

En anteriores posts hablábamos de las campañas publicitarias en momentos concretos como la ...

Rebajas… ¿a cualquier precio?

Una vez pasados los excesos propios de estas fiestas, y en plena vorágine de nuevos propósitos que...

Bienvenidos al Año Rafael Roldós

En Roldós comenzamos este 2018 con gran confianza...

twitter ÚLTIMS TWEETS

 
@agenciaroldos Llevamos muchos años adaptándanos a cada época, pero seguimos siendo unos románticos de la #publicidad tradicional,… t.co/ZU8sZVF9Sx

17/01/2018
@agenciaroldos #Publicidad en las #rebajas ¿sabemos aprovecharlo? En el nuevo post hablamos de cómo se anunciaban estos… t.co/6CXR9jdmwk

10/01/2018
@agenciaroldos Damos la Bienvenida al Año Rafael Roldós, 100 años de su fallecimiento, y empezamos el #2018 con gran confianza y o… t.co/iuKjHVk1aZ

03/01/2018