EINES

Herramientas

EINES

Amb la finalitat de prendre les decisions apropiades, quant a la selecció de mitjans, períodes i freqüències, Roldós utilitza totes les eines precises pel correcte anàlisi extern de l’anunciant (competència i target). Aquests recursos ens permeten millorar la nostra capacitat de negociació i compra d'espais amb els mitjans i oferir les millors solucions per beneficiar a cada client.

INFOADEX: Ofrereix dades sobre la inversió de la compètencia, els mitjans en els que la realitza i amb quina pressió.
TOM MICRO: Eina que ens ajuda a decidir quina pressió hem d'aplicar a cada mitjà per a rendabilitzar la inversió.
EGM: Aquest estudi ens ofereix dades sobre audiències multimèdia, consum de mitjans i hàbits de consum d'aquests mitjans.
GEOMEX: Eina que proporciona informació sobre mitjans d'exterior i que ens aporta dades de GRP’s, OTS’s, etc.. sobre els circuits nacionals.
AIMC: Facilita informació sobre les marques.
KANTAR MEDIA: Proporciona informació sobre mitjans y medició d'audiències de televisió, el que ens permet definir la cadena, el programa o la franja horària més apropiada per a cada cas.

AL BLOG

4ª Edición de Roldós & Friends

El pasado 3 de noviembre celebramos la 4ª edición del Roldós & Friends, esa reunión...

99 años sin Rafael Roldós Viñolas

De este tema sabemos que hemos hablado en alguna que otra ocasión, pero no nos cansamos de detener nuestros...

¿Funciona la publicidad online?

Ya no es inusual que empresas y marcas destinen parte de sus inversiones en publicidad online. Aparece...

twitter ÚLTIMS TWEETS

 
@agenciaroldos Risas, bailes, cantos y momentos inolvidables en la 4º Edición de 'Roldós & Friends' donde, un año más, agradecemos… t.co/B8AfFARWvn

16/11/2017
@agenciaroldos Hoy, 99 años después, recordamos a Rafael Roldós, fundador de la Agencia y creador de las bases de la Publicidad:… t.co/a1C5lN8Kjs

07/11/2017
@agenciaroldos ¿Funciona la publicidad online? En nuestro último post te contamos sus ventajas competitivas:… t.co/1xmCtf7wIJ

31/10/2017